نویسنده: نورالحق خادمی
موضوع: تأثیرپذیری از دشمنان
شورای نظار به رهبری احمدشاه مسعود که بیشترین تخریب و جنگ از سال 71 به بعد مربوط به آن است، برخوردار از بیشترین تعداد کمونیست پرچمی در ترکیب خود بود. اکثر جنگها و جنایات داخلی این جناح، به مشوره و همراهی این خائنین انجام میگرفت. جای تعجب دارد که شورای نظار از کمونیستان برای کوبیدن مجاهدین، گرفتن قدرت، بخاک و خون کشیدن ملت، تاراج و تجاوز به مردم استفاده اعظمی مینمود. رهبران تنظیمهای متفرق همیشه غافل از نفوذ دشمن در صفوف خود و با جنگ روانی و تبلیغاتی کاملاً بیگانه بوده، هرگز به فکر تصفیه صفوف خود از اراذل و اوباش و دشمنان وطن نشدند. کمونیستان خلق و پرچم با تبلیغات فکریشان تلاش در بدنامکردن جهاد ملت داشتند که با شرارتهای رهبران شر و فساد بهخوبی توانستند به این مسئله دست پیدا کنند. در زمان جنگهای داخلی دیگر آرمانهای جهاد به باد فراموشی سپرده شده بود. در این دوره کمترین تبلیغات بر علیه بقایای کمونیست بود؛ بلکه عمده جنگ فکری بر علیه احزاب دیگر صورت میگرفت. تمرکز اصلی قدرتمندان، بیشتر بر تفوق، توسعه مناطق و گرفتن قدرت از رقیبان به هر حربه و بهانه مطرح بود. اینجا بود که دشمن خفاش صفت از لانههای خود بیرون آمده و با کمک افراد شرور به مکیدن خون ملت ادامه دادند و مردم قهرمان را پشیمان از قیام و دشمنستیزی نمودند.
رد پای کمونیزم